De moderata bloggarna är viktiga i arbetet att för ut partiets politik

Det finns nätverk som är viktiga att värna och att utveckla. Moderata bloggare är ett sådant nätverk. Det är ett gäng moderater som är engagerade i att föra ut den moderata politiken på nätet. Många av dem lägger ner mycket tid och stort engagemang för partiet i sitt arbete. De brinner för vårt parti och vår politik. De tar fighten med sossarna och de lägger ner mycket jobb på att föra ut vår politik.

Dessa moderata kampanj arbetare förtjänar att uppmärksammas och att stödjas. Att ha ett nätverk där man träffas är ett sådant sätt. Ikväll träffades detta nätverk på ett möte i Stockholm. Jag tycker det är bra och jag tycker att mina kollegor är fantastiska och att de skulle få mer och större tack än de får. Mitt fulla stöd har de i sitt arbete och jag är övertygad om att det spelar roll att ni är aktiva. Fortsätt blogga på och fortsätta att arbeta för frihetens idéer. Stort tack för ikväll till Tokmoderaten, Thomas och Mattias samt alla ni andra.

Ett svar

  1. Varför stängdes då debattikonen på Moderat BBS:en?

Kommentera

